F-skattsedel

Nu har jag äntligen fått min F-skattsedel och Helminas Kortmakeri är ett faktum. Tyvärr är det ju bara 24 timmar på ett dygn varför det kommer att ta ett tag innan jag har fixat någon typ av hemsida, mailadress o liknande. Tills vidare får ni som vill beställa gratulationskort, inbjudningskort, tackkort mm höra av er vi denna blogg, min privata mail eller per telefon.

Här kommer lite från senaste veckan i alla fall:

Två beställningskort till Renée på jobbet.








Min man fyllde år under veckan som gick:



Chefen beställde också två kort:




Förra helgen var det ju även stämpelmässa på svenska mässan. Jag var där och hjälpte Stämpelstudion i montern under lördagen. Så här såg det ut vid ett av de lugnare tillfällena:




ha det bra och tack för att ni tittade förbi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback