Januari

Hej hopp, så här en bit in i februari kände jag att det var dags att lägga upp korten som blev gjorda i januari... Både lite beställningar och egna gåvor. Du vet väl om att det går bra att kontakta mig om du vill beställa något kort antingen ett enstaka gratulationskort av någon form eller ett gäng i form av tex inbjudningar, tackkort mm.
Lättast är att maila mig på [email protected]





De två första korten är beställda av grannen som skulle på 2 års kalas och namngivning. Dikten Jag önskar dig finns på scrappiz och jag tyckte den passade bra i sammanhanget.



Svärmor gratulerade sin syster



Min moster gav mig en rejäl utmaning. Kondoleanskort till en man vars fru gick bort i bröstcancer.



Mammas arbetskamrat fyllde jämnt



Min största enskilda kund :-) har beställt dessa fyra kort









Min äldsta (!)  vän fyllde år i januari



Arvid fyllde 4



Gå bort present



Svägerskan med son fyllde år nyligen





Sist men inte minst fyllde söta lilla Wilma 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback