Idag

har jag varit hemma hela dagen för Evelina fic öroninflammation i måndags (var hemma då med). Nu är hon i alla fall frisk igen så imorgon är det dagis som gäller. 

Vi har börjat lite smått med bordsplacering och placeringskort, sen måste vi ju ta tag i vigsel och festprogrammen men där hoppas jag få lite hjälp av Cicci... :)

Skulle egentligen varit i spekeröd i dag på kvällen för Moas rea men jag orkade inte, är nog inget barnen behöver i leksaksväg just nu heller ;-) Spar hellre mina pengar till helgen när jag ska på mässa...

Gjorde ett par bröllopskort i helgen som jag blev riktigt nöjd med. En bekant gjorde beställningen så får hon välja vilket hon vill ha..
bröllopskortbröllopstårta

Stämplar från octoberstamps, erikas stämplar och scapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback