Stämpelstudion

Nu har jag varit o hälsat på hos en kompis som har startat en webbutik med inriktning på stämplar. OJ vad fina grejer hon hade :-) Tur att man inte hade stora plånboken med sig... Köpte en underbart fin stämpel från Penny Black som jag var tvungen att testa med en gång när jag kom hem, åhh vad fin den blev. Tyvärr hann jag inte färdigställa något kort men det kommer snart...

Barnen tycker det är kul med snön så det är väl tur att det är till någon nytta... själv tycker jag bara att det är j--ligt kallt och jobbigt att ta sig fram. Kollektivtrafiken fungerar ju sådär när det kommer lite snö.
Men nu är det i alla fall helg igen så man kan ta det lugnt ett par dagar.
Lördag blir det väl Hoppis & Skuttis som vanligt och sen ska vi förhoppningsvis åka o titta på kostym till M att ha på bröllopet. På kvällen ska hans syster ha kalas o söndag ska jag nog tillbringa vid pysselbordet förhoppigsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback