Då har man skaffat sig en blogg...

Så har man då sållat sig till skaran med bloggare :)

Här kommer jag att skriva om det mesta som händer i mitt vardagsliv.

Just nu sitter jag i skolan och ska ha första engelskalektionen sedan gymnasiet typ. Spännande.

Tankar för 2007!

2007 kommer att bli ett tufft men roligt år. Jag kommer att plugga (ekonomi och redovisningskonsult) hela tiden men vi ska ut på praktik två gånger så det kommer att bli ett välkommet avbrott.
M har massor att göra på sitt företag som det ser ut just nu så vi får se hur det blir med semestrar o dyl men vi ska försöka komma iväg på nån typ av resa i höst när min pappa fyller jämnt.
Ska försöka få scrappat lillans foton så att hon får ett lika fint album som sin syster... ligger lite efter där då jag mest gjort kort det senaste året. Ett litet nyårslöfte kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback