I torsdags hade vi

pysselkväll. Linda, Linda, Cicci och Anna kom hit och så fikade vi en stund först innan vi gick upp på övervåningen  och gick lös på varandras stämplar...
Man hinner ju inte med riktigt så mycket som man skulle vilja de gånger som man sätter sig. Det blev en hel del tjôt också :-)

Men jag fick i alla fall gjort ett kort som jag igår gav bort till världens sötaste pojkbebis. Barnens kusin som föddes i tisdags. och igår var vi där och tittade på honom. Föräldrarna hade dock inte bestämt namnet ännu.
Igår fick barnen en syssling också så det blir till att göra fler babykort, denna gång ett tjejkort.

I veckan som kommer har jag terminens första tenta vilken kommer att gå så där bra. Jag gillar inte Handelsrätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback