Grattiskort med handlalfabetet

En klasskompis bad mig göra ett kort till hennes dotter som snart fyller år.. Hon berättade att dottern med familj levde i ständigt byggkaos och att hon jobbade som dövlärare. Efter ett tags tänkande kom jag på att jag kunde skriva ut handalfabetet och ha som bokstäver på kortert. Alla som sett det har tyckt att iden var jättekul. grattiskort med handalfabetet
Grattis Emmelie står det för er som inte är haja på tecknen...   ;-)


Idag är det grått o trist. Linnea har varit febersjuk och snorig hela veckan o nu har hon även smittat ner mig samt sin farmor o farfar som varit snälla och passat henne hela veckan. Får se om jag och Evelina kommer iväg på dockteater imorgon som planerat..

Kommentarer
Postat av: petraso

Kanonroligt! kort med tecken språk! dunder idé


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback