svenska stämpel och scrapmässan

Igår var vi några stycken som åkte ner till Arendal i Göteborg och gick på stämpelmässa. Det var jättekul :) massor av stämplar, papper, dekorationer mm Spenderade en del pengar både på papper o stämplar...  Så nu hoppas jag bara på en riktig skaparkväll i kväll.

Ifredags hade jag inte riktigt lika kul. Redan på torsdagen fick vi veta att Sture som vi skulle ha på fm var sjuk så jag o barnen tog lite sovmorgon men jag tog mig ändå in så att jag skulle få nåt skolarbete gjort. Väl inne möts jag av beskedet att CeGe som vi skulle ha på em också var sjuk.. dessutom hade ju FlyMe kursat så vår Parisresa till hösten frös inne...

Idag ska jag planera lite för bröllopet, plugga, ev äta middag hos mina föräldrar samt jobba lite med företaget. Hade tänkt hinna umgås lite med barnen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback