Uppdateringar

Äntligen har jag fått in mina kort från S4 som gick av stapeln för några veckor sedan.

En fd klasskompis fyllde nyss 30 (så gammal är inte jag :-) ) och hennes mamma beställde några kort för dom skulle ge henne pengar till en cykel.

image56

image57


image58

Min bror beställde ett dopkort  till lilla Ella

image59



Lite andra kort som har gjorts här hemma den senaste tiden:

image60



image61


mina föräldrar skulle på kalas till Per-Arne som brukade jobba som brevbärare tidigare...

image62

Kommentarer
Postat av: Annika

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Annika



Pssst Vi har släppt nya stämplar också, kom å kolla!

2008-11-15 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback