Leverans från USA

Min bror har just kommit hem från sin semestertripp i USA där han och tre kompisar åkt runt i sex härliga veckor. Sista stoppet var New York och där hade jag bett honom gå in på The Ink Pad för att köpa lite kul till mig :-) hade inga särskilda önskemål, men detta roliga paket är  vad jag fick.
 


stäplar från NY



Mina föräldrar kom förbi med sakerna igår kväll på väg hem från Landvetter, min bror å andra sidan åkte direkt hem till Nässjö. Min syster följde med honom ifall han skulle vara mycket trött o jet-laggad... Så tyvärr har jag inte hunnit träffa honom själv ännu och tacka

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilken underbar bror...och vilka kul grejer du fått, väldigt avundsjuk på askungen stämpeln :-)!

Postat av: Elin (Asksvart)

Vad mycket kul, verkligen jätte söta och fina stämplar.

2008-08-12 @ 16:53:51
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback