Piratkalas

tiden går fort när man har roligt. Nu har jag jobbat i drygt en vecka redan... 
Igår var tjejerna bjudna på barnkalas med pirattema hos en dagisompis. Så här fina var dom (det var ju lite svårt att hitta piratkläder hemma eftersom våra tjejer mest har prinsesskläder, men med ett par-tre storlekar för små byxor fixade vi ett par svarta piratbyxor o fick lånat lite attiraljer av sin mamma och några kompisar så blev det ganska bra. )



Ett kort fick jag gjort till födelsedagsbarnet. Inspirerat av ett kort på
scrappiz 
 gjort av Patricia (se länk nedan)  


Jag har använt mig av cardstock, vanligt vitt kopieringspapper som jag målat med distress (old paper), knycklat till och strukit ut. Karen-marie-klip (båtarna, gräset) som jag målat, piratstämpel från panduro, grungeboard samt bokstäver utskurna med silhouetten.  



Testade även att stämpla lite på baksidan som jag såg att Patricia hade gjort.


Det var allt för idag. kramizar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback