Stämpel- och scrapmara

Äntligen är det bestämt. Stämpelstudion ordnar en stämpel- och scrapmara i Harestad utanför kungälv. 12 April bär det av dit för att pyssla och stämpla hela dagen. Vill man anmäla sig kan man göra det i tråden på scrappiz eller via mail till Linda på Stämpelstudion. Se länkar till höger.

Tränade igår så idag känner man sig lite stel på alla möjliga ställen, brukar inte vara så farligt trött efter ett corepass men igår var jag helt slut...

Idag är L bättre men vi är hemma fortfarande. Bägge barnen är ganska snuviga så vi får se om dom ska gå till dagis imorgon. Själv ska jag ÄNTLIGEN klippa mig imorgon. *Längtar*

Får väl ta tag i det där ex-arbetet någon gång, hade varit ganska skönt att ha det avklarat redan,,,,
Ikväll är det tupperware hos svärmor, ska se om jag kan hitta någon burk att stuva in i ett skåp ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback