Årets första...

...inlägg.
Var på årets första fest i helgen. Gratulerade min gamla barndomskompis på hennes 30-års dag. Oj vad det var kul att ses o prata. Var hemma sent den natten. Kompisen fick ett litet startkit med några papper, stämpeldyna, embossingpulver, brads och två stämplar - en från Penny Black och en från Reprint. Hon  tyckte det var jättekul och satte genast igång att kolla olika stämpelsidor, tradera mm. Igår hörde jag att hon var på Panduro och sen mmsade hon mig sitt första kort, vilket var jättefint. Riktigt roligt, frågan är bara vad hennes sambo tycker om mig nu när jag har fått henne in i denna underbara (och relativt dyra :-) ) hobby??


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur är vädret hos dig? Här reganr det för fullt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback