Ett år

Nu är det lite drygt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg. Tänker hela tiden att jag ska bli duktigare på att skriva lite oftare men det verkar alltid komma något ivägen. Just nu är jag ute på praktik och jobbar då heltid vilket tar en del på krafterna. sen vill man ju gärna hinna träffa barnen lite innan de ska i säng... men det är inte så länge till. I april ska vi tillbaka till skolan o skriva ex-arbetet. Många får jobb på sina praktikplatser men jag vet ännu inte om det kommer att bli så i mitt fall. En av de anställda ska ha barn till sommaren så man kan ju alltid hoppas att man kan få ett vik så länge i alla fall.

Tänkte jag skulle lägga upp några vinterfavoriter jag har gjort runt årsskiftet.


Först ut ett kort till en barndomsvän som fyllde 30. skönt att man inte är där än... ;-)


image21



Nästa är ett beställningskort (av 30) som skulle skickas ut av en annan kompis (vilket påminner mig om att vi måste ringa o säga om vi kommer eller inte...)

image22

Sista är till min faster som fyllde för en vecka sedan, tyvärr kunde vi inte lämna kortet själva eftersom barnen fick magsjuka samma dag.

image23


Det var allt för ikväll, nu ska jag äta popcorn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback