Några kort och layouter

har jag allt fått gjort det senaste. Igår färdigställde jag en LO med det viktigaste från bröllopsdagen - när vi sa JA!


image27



Gjorde en annan sida till samma album i förra veckan


image28


har även gjort lite kort det senaste. fick hem min nya Penny Black stämpel nyligen så jag var ju bara tvungen att gjöra ett par Alla hjärtans dag-kort.

image29



image30


Även ett kort till barnens kusin som fyllde år för första gången


image31

Stäplarna är inköpta hos Stämpelstudion och målflaggan har jag själv skrivit ut i  excel.

Nu ska jag strax åka och jobba.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vad synd att du inte kan komma på träffen. Hoppas vi ses till hösten i stället.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback