Ordning i pysselhörnan

Äntligen har jag fått lite ordning i min pysselhörna. Skrivbordet har jag haft länge men sedan ett år tillbaka har jag mest suttit vid ett stort gammalt matsalsbord som stog kvar på kontoret efter en pysselträff. Detta pga att mitt skrivbord varit fullt av scrapgrejer utan ordinarie plats. Men nu är det i alla fall ändring på det.
Var på IKEA i förra veckan och handlade lite grejer. Bland annat köksstången där alla större chipboardpaket, stickers, clearstamps mm hänger. Dessutom införskaffades tavellisten där embossingpulvren fick stå tillsammans med magnetstämplarna mm.

image25

image24

Under skrivbordet har jag skjutit in hurtsen "Alex". Hade tittat lite på den i IKEA-katalogen men var lite osäker med tanke på priset (995 kr ) men när jag väl var där visade det sig att det var 250 kr rabatt om man hade IKEAfamily-kort. gissa om jag slog till ;-)

När jag pysslar drar jag bara ut den och ställer den brevid mig så att jag lätt kommer åt alla mina cardstock och mönstrade papper som har fått var sin låda. En låda är full med mönstrade spillbitar och en med enfärgade. I nästa sista lådan förvarar jag mina monterade stämplar och i den sista har jag samlat alla saker jag införskaffat till vårt album från bröllopet ( som sakta men säkert håller på att ta form - med betoning på sakta)

image26


Sist men inte minst (eller jo nästan) vill vi gratulera barnens kusin Ville på 1års dagen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att du fått ordning! Ser jättefint ut! Nu var det bara jag kvar...

2008-03-16 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback