Åhh vad det var skönt

med semester... En hel härlig vecka med sol, värme och bad både i hav och pool. Visst det var nästan lika varmt hemma som på cypern men där var jag åtminstone ledig och vi var tillsammans hela familjen. E gick i bamseklubben och tyckte det var jättekul ända tills kompisen G tröttnade, då ville inte E heller (förstår henne) så det blev mer bad istället, vilket ju inget gjorde :-D

Innan semestern efterlyste jag hjälp med ett kort till min huvudlärare på examensdagen. Så här blev det:



här är ett par kort som svärmor skulle skicka till några som hade rubin respektive guldbröllopsdag:









Kort till en kompis som ordnade med westernfest när hon fyllde 30...  (eller åtminstone samma år som hon fyllde ;-) )



E's dagiskompis fick en lillasyster: Saga.

Grannpojeken Arvid fyllde 5 år


Min kusin Eric tog studenten i år,


Mors dag present till min mamma, ett altrat CD-fodral.


barnens syssling fyllde 2 år i helgen som gick. Hade ingen stämpel som jag kände för så jag tog ett 3D-ark som följt med en tidning jag köpt nyligen. Dessutom fick jag provat att skära ut lite bokstäver för första gången med min Silhouette...



Just nu ligger korttillverkningen nere som vanligt, jag gör bara det jag måste... Högtryck på jobbet, och massor av jobb även hemma, samt ett strålande väder har gjort att jag inte haft varken lust eller inspiration att sätta mig vid skrivbordet... Men idag verkar regnet att komma (äntligen!) så då kanske jag kan få satt mig och ordentligt lärt mig hur min nya sihouette funkar.

Kommentarer
Postat av: Tjolahopp71

Gud så mycket fint du har gjort!

Postat av: cicci

herregud vilka fina kort!!!!!

bra, nu fick jag tips till v 27. Tackar!!!

2008-06-11 @ 22:22:07
Postat av: Linda

Du är SJUKT produktiv!

2008-06-18 @ 00:57:10
URL: http://www.stampelstudion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback