Veckan som gick....

Här kommer lite av vad jag har pysslat med det senaste:



Har gjort en LO om när Linnea lämnade nappen till tandäkaren efter en skiss som var med på midsommarcropen på svensk scrapbooking. Har dock inte vågat visa den för Linnea än eftersom hon inte helt gett upp hoppet att få nya nappar...





Också denna var till en utmaning på svensk scrapbooking. Anki ville att vi skulle scrappa ett tårtrecept. Tårtan ville jag ju ändå scrappa så det blev två flugor i en smäll...



Ett gravidkort till Camilla som gick hem från jobbet förra veckan för att ta det lite lugnt innan förlossningen.




Somrigt kort till Vanessa i klassen som tyvärr inte kunde vara med på avslutningen. Vi hade köpt ett presentkort på SF till henne som tack för att hon ställde upp så mycket för klassen när vi var i Barcelona, så därför gjorde jag ett kort till henne och skickade presenten. Stämplarna är från Snag'em Stamps och inköpta på Arkivet i Göteborg.



Linnea ska ha barnkalas nästa helg och så här blev inbjudningarna. De flesta fick vi delat ut på midsommar men resterande kommer i brevlådan på måndag förhoppningsvis.

Fick allt gjort en del i veckan ändå ( gravidkortet och barbietårtan var iofs inte från denna veckan men ändå) även om det känns som att det står still i pysselhörnan.....


Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Vad kul med napparna på Lo:n men jag förstår att du inte vågar visa dottern den än...

Postat av: Fia

Vad du har hunnit med! Jag tycker verkligen om Graviditetskortet som du har gjort! Det var urgulligt.



Det där med nappar är inte så lätt. Min systerdotter råkade hitta en napp sist hon var här och föll pladask, trots att hon är 7 år, och snälla moster Fia hade svårt att slita den från henne.

2008-06-23 @ 00:12:32
URL: http://fiaskapar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad UNDERBAR LO'n om Linnéa var!!

Alldeles jättefantastisk!

Kalaskortet kom på lådan idag blinkar.



Kram på dig!

2008-06-24 @ 21:29:06
URL: http://www.stampelstudion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback