Äntligen färdig

Nu är skolan äntligen färdig... ja förutom avslutningslunchen nästa vecka men den är ju bara rolig :-)
Fick feber när vi hade vår presentation av examensarbetet i tisdags. Antagligen var det all spänning och nervositet som släppte. Jobbade igår men blev febrig igen på eftermiddagen så idag har jag varit hemma. Tänkte jag skulle göra några kort som ligger och väntar men jag har mest vilat och sovit. Det behövdes verkligen. Hoppas på att komma iväg till jobbet imorgon - redovisningsbranschen har ju högsäsong för tillfället...

Här kommer lite kort jag har gjort det senaste i alla fall.

image70Beställningskort till Monika som skulle få en korg med vin och ostar på födelsedagen av arbetskompisarna.

image71Makens kusin fyllde år. Han gillar att köra traktor när han är ledig...

image72Grattiskort till kär vän

Har några fler kort på lager men vill inte lägga upp dem förrän mottagaren har fått dem :-)

Kommentarer
Postat av: jeenny

fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback