klarade tentan

med bästa möjliga poäng... alla rätt!! så skönt. Gick i fredags in till min chef o frågade hur det  blir med jobb i framtiden (har bara två dgr/v nu under studietiden) och hon sa att jag gärna fick vara kvar heltid om jag ville. o det vill man ju, fast jag kommer vara föräldraledig på fredagarna från juni och framåt...

Imorgon är det barnkalas och martin är fortfarande bortrest i jobbet så jag har fått hyra in min vän Stefan som grillmästare under dagen :-) Tack snälla för att du ställer upp.

Nu ska jag göra ett beställningskort som förhoppningsvis kommer upp här inom kort.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Klart att han ställer upp! Jag skulle ju till Ullared! Inte mycket att välja på för hans del tycker jag. Han var duktig antar jag...och några korvar slank nog ner också..:-)

2008-05-03 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback